Welkom op minderkopzorgen.nl.

Hieronder volgt een uitleg over de site, zodat u optimaal van de site gebruik kunt maken.

Eerste bezoek

Bij een eerste bezoek aan de site kunt u in de advertenties kijken en kijken of er een advertentie is die bij u past en of er advertenties in uw buurt zijn. Als er advertenties in uw buurt zijn, dan is het aantrekkelijk om een account aan te maken en verder gebruik te maken van de site. Als er geen advertenties in uw buurt zijn, is het ook de moeite waard om een account aan te maken op de site. Met een account kunt u gratis een advertentie plaatsen en misschien helpt het meer mensen die in uw buurt wonen om ook een advertentie op de site te plaatsen.

 

Zoeken naar advertenties

U kunt op de site zoeken naar advertenties. U kunt klikken op een categorie en dan ziet u de advertenties die in die categorie geplaatst zijn. Als u op de button: Mantelzorgvragers of Mantelzorgondersteuners kilkt bovenaan de homepagina ziet u de advertenties die op de site staan. 

 

Account aanmaken

Een account maken is gratis. U maakt een account door uw naam, uw emailadres, een zelf gemaakt wachtwoord, uw postcode en geboortedatum in te vullen. Ook kunt u kiezen of u ingeschreven wilt worden als mantelzorgvrager of als mantelzorgondersteuner. Met dit account kunt u uw profiel invullen.

 

Advertentie plaatsen

Het plaatsen van een advertentie is makkelijker dan u denkt. U klikt op de button ‘Klik hier om een advertentie te plaatsen’ bovenaan de homepagina, volg dan de stappen die de website aangeeft en uw advertentie is gemaakt. Wij gaan de advertentie controleren en binnen 24 uur staat uw advertentie op de site. Nu kunnen andere mensen zien welke zorg of dienst u vraagt of te bieden hebt. Door deze advertentie kunnen andere mensen reageren op uw advertentie. Probeer zo goed mogelijk te omschrijven welke zorg/dienst u vraagt of wilt bieden. Dit voorkomt dat iemand reageert op uw advertentie die naar iets anders op zoek is.

U kunt bij het plaatsen van de advertentie kiezen tussen een gratis advertentie en een betaalde advertentie. Een gratis advertentie staat voor onbepaalde tijd op de website. Als u hem wilt verwijderen dan kunt u dit doen in uw account bij Mijn Advertenties. In een gratis advertentie mag u geen bedrijfs- of contactgegevens vermelden. Als u contact wilt maken dient u gebruik te maken van de chatfunctie.

In een betaalde advertentie kunt u uw contactgegevens wel plaatsen. U kunt de naam van uw bedijf noemen, u logo laten zien en laten weten hoe klanten contact met u op kunnen nemen. Het is voor particulieren natuurlijk ook mogelijk om een betaalde advertentie te plaatsen. Een betaalde advertentie is 28 dagen zichtbaar op de website. U heeft dan ook direct toegang tot de chat. Na 26 dagen krijgt u een herinnering en hebt u de mogeleijkheid om de advertentie verlengen.

 

Profiel invullen

Uw profiel bestaat uit persoonlijke gegevens. Gegevens zoals: woonadres, telefoonnummer en emailadres vragen wij wel om in te vullen, maar deze zijn niet zichtbaar voor klanten, alleen voor ons. Uw adresgegevens hebben we nodig om te kijken of er mantelzorgvragers of mantelzorgondersteuners in uw buurt zijn. In uw profiel vragen we bijvoorbeeld ook naar uw leeftijd, of u een man of een vrouw bent. Ook vragen we een foto van u zelf te uploaden. Het is belangrijk dat u uw profiel zo volledig mogelijk in vult. Indien u als mantelzorondersteuner een advertentie plaatst in volwassenen met een zorgvraag, is het ook heel belangrijk dat u in het profiel uw diploma's erbij vermeld. 

 

Toegang tot de chatfunctie

Wanneer u op een advertentie wilt reageren, heeft u toegang tot de chatfunctie nodig. U kunt een berichtje schrijven en als het goed is krijgt u een berichtje terug. Als u nog geen toegang tot de chatfunctie heeft gekocht, dan ziet u een kleine tabel waar u kunt kiezen of u voor 1 of 2 weken, of voor 1 of 2 maanden toegang wilt kopen. Als de toegang verlopen is krijgt u een mail en kunt u het makkelijk weer verlengen. Heeft u een betaalde advertentie geplaatst? Dan heeft u ook meteen toegang tot de chat en hoeft u deze niet apart te kopen. 

 

Reageren op een advertentie

Zit er een advertentie tussen die u aanspreekt? Dan kunt u reageren door op de button "reageren"  te klikken die bij de advertentie staat. Als u daarop klikt, dan kunt u een gesprek beginnen via de chat. In dit gesprek kunt u kijken of het klikt en of de wensen en mogelijkheden over en weer op elkaar aansluiten. Als dat zo is, kunt u er voor kiezen om eerst met elkaar te bellen en als dat goed verloopt kunt u een afspraak maken.

 

Een afspraak maken

Als u een afspraak maakt, zijn er verschillende zaken waar u op kunt letten. Kijk hiervoor bij onze tips en veiligheid en lees waar u op kunt letten.

 

WA button Klantenservice