Algemeen

Hoe werkt het eigenlijk? Kan ik u aangeven wat ik nodig heb en wordt het dan voor mij geregeld?

-         Nee, dit platform is bedoeld voor mensen die zelf de regie willen houden. Zelf hun zorgvragers of zorgondersteuners willen uitkiezen. U kunt in de advertenties dus zlf uw mantelzorvrager of mantelzorgondersteuner zoeken. 

Waar is de whats app button op de homepage voor bedoeld?

-         De whats app button is er om snel en makkelijk contact te hebben met de klantenservice. U kunt al uw vragen stellen via whats app. Het is echter niet bedoeld om aan te geven waar u naar op zoek bent of om contact te maken met de eigenaar van de advertentie. Daar is de chatfunctie voor bedoeld. De chatfunctie vind u bij de advertentie. 

 

 

Account/profiel aanmaken

Hoe maak ik een account aan?

-         Rechtsboven aan de pagina staan altijd 4 buttons. Op de meest rechtse staat Account maken. Als u daar op klikt, dan wijst het zich vanzelf. 

Waarom moet ik een account aanmaken

-          Als u een account aanmaakt, dan kunt u meer gebruik maken van de mogelijkheden van onze site. U kunt advertenties van anderen bekijken, zelf een advertentie plaatsen, bewerken en verwijderen, u kunt uw profiel invullen en u kunt toegang tot de chatfunctie kopen. 

Kost het geld om een account aan te maken?

-          Nee. Het maken van een account kost geen geld. U zit ook nergens aan vast en bent tot niks verplicht.

Hoe oud moet ik zijn om een account aan te mogen maken?

-          U moet 16 jaar oud zijn om een account aan te mogen maken op de site. Bent u onder de 18? Dan moet u toestemming van uw ouders/wettelijke vertegenwoordiger hebben om een account aan te mogen maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

-          Geen paniek, klik op de button ‘inloggen’ rechtsboven aan de homepagina, Dan staat er in het linker blok onderaan een button met ‘wachtwoord vergeten’. Daar klikt u op. Vul uw e-mailadres in en klik op ‘aanvragen’. U krijgt een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Hoe werk ik mijn persoonlijke gegevens bij?

-          Als u bent ingelogd, dan staat uw naam in een button rechts bovenaan de pagina. U klikt daarop en daarna op ‘Mijn profiel bewerken en aanvullen’. U kunt daar uw gegevens wijzigen. Ook kunt u daar uw e-mailadres en wachtwoord veranderen. 

Zien mensen mijn persoonlijke informatie?

-          Andere mensen zien alleen uw voornaam, uw leeftijd en of u een man of een vrouw bent. De rest van uw persoonlijke gegevens staan wel op de site, maar dat kan alleen jij zien en wij. Als u contact maakt met een mantelzorgvrager of een mantelzorgondersteuner, dan moet u dat via de chatfuntie doen. Hiermee willen we voorkomen dat klanten lastig gevallen worden of ongevraagd opgezocht worden op Facebook of andere social media. Wees voorzichtig met het geven van uw contactgegevens. Het is niet toegestaan om uw contactgegevens in de advertentie of in de advertentietitel te zetten. 

Waarom kan ik mijn profiel invullen?

-          Wij vinden het belangrijk dat onze site transparant is. Daar hoort bij dat mensen weten met wie ze te maken hebben. Daarom willen wij graag dat mensen hun profiel zo compleet mogelijk invullen om verassingen zo veel mogelijk te voorkomen. Vergeet niet uw diploma's er bij te vermelden met name als u zich opgeeft als mantelzorgondersteuner in de catgorie volwassenen met een zorgvraag of zorgintensieve kinderen!

Waarom kan ik mijn profiel niet opslaan?

-          Er zijn een aantal velden verplicht om in te vullen. Waarschijnlijk zijn deze niet allemaal ingevuld. Kijk ze nog een keertje na. Blijft u deze melding houden, neem dan contact op met onze klantenservice door middel van het contactformulier op de homepage. 

Waarom is mijn foto niet goedgekeurd?

-          Regelmatig kijken wij de profielfoto's na die klanten geplaatst hebben. Wij vinden het belangrijk dat u weet met wie u te maken heeft. Als wij vinden dat de profielfoto niet duidelijk genoeg is, dan vragen wij u een andere foto te plaatsen. 

Hoe voeg ik een profielfoto of een diploma/certificaat aan mijn profiel toe?

-          De profielfoto kunt u toevoegen op uw dashboard. Aan de rechterkant is een button waar op staat ‘bestand kiezen’. Als u daarop klikt, kunt u vanaf uw eigen computer een foto kiezen. Als u die gekozen heeft, klikt u op ‘verzenden’. Uw foto wordt dan zichtbaar aan de linkerkant.

-          Een diploma of CV kunt u toevoegen als u op de pagina ‘Mijn profiel bewerken en aanvullen’ klikt. Als u bij de vraag 'Relevante diploma's' ja hebt gezegd, dan popt er een nieuwe vraag op. Daar kunt u klikken op ‘bestand toevoegen’ en ook hier kunt u dan vanaf uw eigen computer het bestand uploaden. 

Hoe verander ik mijn status als mantelzorgvrager of mantelzorgondersteuner?

-           Als u zowel als mantelzorgondersteuner, als mantelzorgvrager een account wilt aanmaken, dan moet u dat doen met 2 verschillende emailadressen. Wilt u wisselen van status, neem dan contact met ons op. 

Hoe sluit ik mijn account?

-            U kunt contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen. Als u daarin aangeeft dat u uw account wil sluiten dan verwijderen we uw account. Dit is onherroepelijk en wij kunnen dit niet herstellen. U kunt wel opnieuw een nieuw account aanmaken met uw emailadres. 

 

 

Zorgverleners en zorgvragers

Wanneer kan ik het profiel van een andere klant bekijken?.

-          Bij het invullen van je profiel kunt u er voor diezen om uw profiel openbaar te zetten of niet. Als u uw profiel openbaar zet dan kan een ander uw profiel bekijken. 

Kan ik (voor) meerdere (categorieën) advertenties zetten?

-          Ja, u kunt zoveel advertenties zetten als u wilt en voor verschillende categorieën. Het is voor een mantelzorgvrager misschien wel prettig dat ze voor een aantal zaken dezelfde mantelzorgondersteuner kunnen vragen. Het is aan te raden om dit in uw beschrijving duidelijk aan te geven. Let wel: voor de categoriën volwassenen met een zorgvraag en zorgintensieve kinderen, moet u wel diploma’s kunnen laten zien.

Is het invullen van een profiel nu echt zo belangrijk?

-          Het antwoord is ja. In eerste instantie wordt er gekeken naar de advertenties. Als de advertentie bevalt, dan wil men graag weten wie  bent, hoe u er uitziet en wat u vraagt of te bieden heeft. Daarom raden wij aan uw profiel steeds up-to-date te houden.

Wat is het voordeel van het plaatsen van een advertentie?

-          Met het plaatsen van een advertentie bent u zichtbaar voor anderen en vindbaar. Zonder advertentie kunt u alleen reageren op anderen (als u toegang tot de chatfunctie hebt gekocht) en kunnen anderen u niet vinden. U kunt laten zien wat u te bieden heeft, of wat u zoekt

Hoe maak ik contact met iemand die een advertentie heeft gezet?

-          Als u op een advertentie klikt dan ziet u daar onder 'reageren' staan. Als u daarop klikt kunt u chatten met degene die de advertentie heeft gezet. U moet hiervoor wel toegang tot de chatfunctie hebben. Als degene met wie je chat, geen toegang tot de chatfunctie heeft, krijgt hij/zij een e-mail dat iemand contact met hem/haar wil. Koopt diegene toegang tot de chatfunctie, dan kunt u samen chatten

Waarom is mijn achternaam niet zichtbaar op de site?

-          Uw naam op internet zetten, is niet voor iedereen makkelijk. Daarom hebben we er voor gekozen dat uw achternaam niet zichtbaar is, zodat u niet zo makkelijk te vinden bent op internet.

Hoe zoek ik naar advertenties?

-          Aan de linkerkant op de homepage staan de categorieën. Als u daar op klikt, ziet u alle advertenties in die categorie. U kunt ook op de button: Mantelzorgvrageres of Mantelzorgondersteuners kilkke om alle advertenties te bekijken. 

Waarom is mijn profiel niet goed gekeurd?

-           Er zijn een aantal velden verplicht om in te vullen. Waarschijnlijk zijn deze niet allemaal ingevuld. Kijk ze nog een keertje na. Blijft u deze melding houden, neem dan contact op met onze klantenservice door middel van het contactformulier op de homepage. 

 

 

Advertenties

Kost het geld om een advertentie te plaatsen?

-          Nee het plaatsen van een advertentie is gratis. U zit ook nergens aan vast en bent tot niks verplicht.

Wanneer plaats ik een advertentie?

-          Als u wilt laten zien welke zorg u wilt verlenen, of welke zorg u zoekt, dan kunt u een advertentie zetten. Anderen kunnen dan contact met u opnemen. Wilt u dat niet? Dan kunt u zelf op zoek gaan naar advertenties en als u wilt reageren kunt u toegang tot de chatfunctie kopen. 

Moet ik een advertentie plaatsen om te kunnen reageren op anderen?

-          Nee, dat hoeft niet. Anderen kunnen u niet vinden, maar u kunt wel zelf zoeken naar advertenties en contact opnemen als u toegang tot de chatfunctie hebt.

Hoe plaats ik een beoordeling bij een advertentie?

-          Onder de foto van de advertentie staat ‘beoordeling’.  Als u daarop klikt, dan kunt u een beoordeling achterlaten over degene die de advertentie heeft geplaatst.       

Hoe verwijder ik een advertentie?

-          Op uw eigen dashboard kunt u aan de zijkant klikken op ‘Mijn advertenties maken en bekijken’. U komt dan op de pagina met al uw advertenties. U kunt dan klikken op ‘Verwijder’ achter de advertentie.

Hoe verwijder ik een chat?

-          Onder de eerste reactie van de chat is een button waar op staat 'Dit bericht voorgoed sluiten'. Als u daar op klikt verwijdert u het hele gesprek. 

Hoe lang blijft mijn advertentie op de site staan

-          De advertentie blijft zo lang staan als u wilt. Als u hem niet verwijdert, dan blijft hij altijd zichtbaar op de site. Het is dus belangrijk om uw advertenties up-to-date te houden. 

 

 

Toegang tot de chatfunctie

Wat zijn de voordelen van toegang tot de chatfunctie?

-          Met toegang tot de chatfunctie kunt u contact opnemen met degene die contact met u zoekt. U kunt ook reageren op een advertentie waarover u meer wilt weten. 

Kan ik zonder toegang tot de chatfunctie ook gebruik maken van de site?

-          U kunt een advertentie plaatsen, u kunt zoeken naar advertenties en kijken of het voor u de moeite waard is om toegang tot de chatfunctie te kopen. U kunt zonder toegang tot de chatfunctie geen contact leggen met anderen.

Wordt mijn toegang tot de chatfunctie automatisch verlengd?

-          Nee, het wordt niet automatisch verlengd. Op de dag voordat uw toegang tot de chatfunctie afloopt, krijgt u een herinneringsmail. Als u wilt, kunt u uw toegang tot de chatfunctie verlengen. U kunt dan ook opnieuw kiezen of u toegang tot de chatfunctie wilt voor 1 of 2 weken of 1of 2 maanden.

Als mijn toegang tot de chatfunctie is afgelopen, zijn dan al mijn gegevens gewist?

-          Nee, als uw toegang tot de chatfunctie is afgelopen, dan blijven uw gegevens en gesprekken bewaard. U kunt alleen geen gebruik meer maken van de voordelen die u wel met een toegang tot de chatfunctie hebt. Op het moment dat u wel weer toegang tot de chatfunctie hebt, dan kunt u weer verder gaan waar u gebleven was.

 

 

Overig

Krijg ik veel e-mails als ik mij aanmeld voor deze site?

-          Nee, wij doen niet aan reclame via de mail. Als u zich abonneert voor de nieuwsbrief, dan krijgt uregelmatig een nieuwsbrief.

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

-          Onderaan de nieuwsbrief staat een link afmelden. Als u hierop klikt dan meldt u zich af voor de nieuwsbrief. U kunt zich op elk moment weer aanmelden door op de homepage u weer aan te melden voor de nieuwsbrief. 

Wat is de minimale leeftijd?

-          De minimale leeftijd om gebruik te maken van deze site is 16 jaar. Als u nog geen 18 bent heeft u wel toestemming van uw ouders/wettelijke vertegenwoordiger nodig om een account aan te maken op de site.  

 

 

 

 

 

WA button Klantenservice